Transferwise ile dün tanıştım bir ödeme almak için müşteri ye ilettim x.xxx tutarında meblağ iban bilgisi girerek gönderdi sabah direk hesabıma geçti, ben memnun kaldım servisten instagram da reklam gönderisi altına çok olumsuz yorum gelmiş lakin bence iban verince bir sorun olmuyor ama karar sizin