Tema zaten 60$ bu işi o bütçeye yapabileceklere itibar etmeyin derim ***** ile kurulur daha sonra çok büyük problemler yaşarsınız
Merhaba,
Yanlış anlaşılma olmaması adına açıklama gereği duydum.
Evet tema 60 dolar.
Ben temayı satın aldım. Şuan lisansını aklingolgesi.com da kullanıyorum.
Arkadaşa da ilettim durumu.
Sorun olmadığını iletti.
Yani her hangi w.rez lik bir durum yok.
Orjinal tema dosyaları.