POYRAZSUMERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya Adamın O Kadar Güzel Türkçesi Var ki Kanmamak elde değil cidden Sağlık Olsun Bir Gece de eğlenmeyiz olur biter
Hocam benim üniversiteden bazı arkadaşlarım var; öyle bir oturmaları, kalkmaları, Türkçeleri var ki görseniz hayatınızı emanet edebilirsiniz. Ancak gel gelelim alayı şark kurnazıdır, adamı 10 dakikada ayakta uyuturlar. Lütfen yanlış anlamayın dediğimi. Piyasada bu gibi insanlar çok bu bakımdan anlatmak istedim, geçmiş olsun. Varsa enerjiniz peşinden gitmenizi tavsiye ediyorum