Hocam tasarım olarak çok şık değil ama mail olayı çok güzel, birisi ticket açtığında mail geliyor, aynı şekilde cevap gönderdiğinde de, müşteriye de gidiyor mailler, denemenizi tavsiye ederim
Evet hocam mailler güzel çalışıyor. Dediğim gibi biraz yoracak bir eklenti.