Bu eklentiyi şimdi deniyorum. Gayet güzel bir sistemi var. Ama çok ağır ve karmaşık bir eklenti. Tasarımsal olarak bana pek uygun değil.
Hocam tasarım olarak çok şık değil ama mail olayı çok güzel, birisi ticket açtığında mail geliyor, aynı şekilde cevap gönderdiğinde de, müşteriye de gidiyor mailler, denemenizi tavsiye ederim