Selamlar

Bir destek sistemim var. Kullanıcı talep açıyor. Daha sonra panelden yönetici cevap yazabiliyor. Admin panelinden cevap eklnince mail göndermek istiyorum. Biletinize cevap yazıldı diye.

https://prnt.sc/10b5fqu

böyle bir şey yaptım ama gelmedi. Nasıl yapabilirim?