umutyasaru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genel olarak çok zor bir zamanda yaşıyoruz 18 yaşındayım ben ve en büyük derdim para kazanmak, ailem aşırı zorluklardan gelmiş ne istersem vermeye çalışmış bende onlardan genelde kıyafet alırken gezmeye giderken para isteyemem alışkın değilim o yüzden ufakken harçlıklarımı biriktirip son 1 yıldır da kendi paramı kazanıp da isteklerimi karşılıyorum 18 yaşındayım ben daha resmi olarak reşit bile değilim ama bunları düşünüyorum bence böylesi daha iyi ileride birçok arkadaşım veya diğer insanlar okulları bittiğinde veya aileleri onlara para vermeyi kestiklerinde parayı nasıl kazanacaklarını bilmiyorlar çok şükür bazı zorlukların insanlara kattığı şeyler oluyor kabullenip daha çok çalışmaktan başka şansımız yok diye düşünüyorum
Düşüncenize saygı duyuyorum aynı şekilde ben de ailemden para almıyorum. Bana çok şey katıyor haklısınız. Fakat bizim böyle olmamız. Kendimizi geliştirmemize yardımcı olmuyor. Yazılım vergi, Youtube vergi, araç al sat vergi, her şeye zam zam. Hadi ailemizden para almadık kendimiz kazandık ( Nerden kazanacaksak ) Nerden kazanacağiz ? Vergiler aldı başını gidiyor, zamlar öyle. Bence her şeyden önce bizim önümüzü açmaları gerekir. Ayakta kalmayı öğrenmek yerine . Ayakta kalmayı öğrenmiş ve ayakta kalarak devam etmeyi öğrenmek gerekiyor. Bu noktada da devletimiz işin içine giriyor. Türkiye sınırları için de yaşadığımıza göre devletimizin kurallarına uymalıyız. Bu yüzden devletimiz bize biraz esneklik göstermeli diye düşünüyorum.