genel olarak çok zor bir zamanda yaşıyoruz 18 yaşındayım ben ve en büyük derdim para kazanmak, ailem aşırı zorluklardan gelmiş ne istersem vermeye çalışmış bende onlardan genelde kıyafet alırken gezmeye giderken para isteyemem alışkın değilim o yüzden ufakken harçlıklarımı biriktirip son 1 yıldır da kendi paramı kazanıp da isteklerimi karşılıyorum 18 yaşındayım ben daha resmi olarak reşit bile değilim ama bunları düşünüyorum bence böylesi daha iyi ileride birçok arkadaşım veya diğer insanlar okulları bittiğinde veya aileleri onlara para vermeyi kestiklerinde parayı nasıl kazanacaklarını bilmiyorlar çok şükür bazı zorlukların insanlara kattığı şeyler oluyor kabullenip daha çok çalışmaktan başka şansımız yok diye düşünüyorum