yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaptığımız iş adam yerine bile koyulmuyor 10 senedir sosyal medyadan para kazanıyorum ama çalışan sınıfında değilim halk tarafından eski nesil tarafından

evet araba almak kolay kredi çekip ömrünü verirsen ama asla kredi çekmeden araba alacak babayiğit yok normal sınıf insanlar arasında benim hayalim motor almak 10bin liralık biriktiremiyorum alamıyorum kredi çekmeden asla ama asla alamicam çalışan olmadığın için kredi de vermiyorlar iyiki vermiyorlar o batağa düşmüyorum zaten 12bin devlete kyk parası ödicez bitmişiz biz arka fona müslüm babayı verin gelsin
İtalyada arkadaşım 2 ay çalışarak audi a6 aldı geçen gün hesapladık, türkiye de 3-4 yıl çalışırsan ve kazandığım paradan 2 bin tl her ay kenera atarsan öyle alıyorsun. En son yurt dışına gideceğim ailemi de alıp. El insaf kalmıyor gün gün. Benim yaşımda gençler yurt dışında gününü gün ederken ben burda gelecek düşünüyorum. Vergileri düşünüyorum, zamları düşünüyorum. Her şeye vergi bindirip. Sonra vergi bindirdikleri işlere bizi teşvik ediyorlar. Gerçekten çok komik . Freelancer vergi bindir. Sonra btk da gençlerimizi yazılımcı olmaya teşvik. Ülkem ülkem güzel ülkem daha çok şey söylemek isterim ama sonra hain ilan ediyorlar. İnşallah tez zamanda bu durumlardan kurtuluruz. Hiç bir siyasi parti vb. savunmam. Benim için her zaman en iyi parti. Halkımın iyi olmasıdır. Hayatı rahat yaşamasıdır. Her işten hakkını almasıdır. Babalarımızın borçtan ihtihar etmemesidir. Gençlerimizin hayallerini yıkmamaktır. Tekrardan hatalarım affola.

"Dünyaya bir daha gelmeyecekken neden bu kadar hırs , neden bu kadar aç gözlülük, neden bu kadar zulüm"