Dediğim mail adresine durumu belirten bir mail atın, bu şekilde saldırı aldığınızı belirtin, hesabınızdan birilerinin çıkış yaptırmaya çalıştığını yazın.
yazdım da hocam boş ya adamlar biz bişi yapamayız orda bekliceksiniz fln diyo yani bilmiyorum 3. defadır numara değiştiriyorum sıkıldım.