Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Dürüst bir şekilde doldurup gönderdim. Ben de bir yüksek lisans aday öğrencisiyim. İnşallah bize de nasip olur.
İnşallah, çok teşekkür ederim.