Merhaba Dostlarım İyi Günler;

Format Sonrası Fn+F1-F2-F3 ve diğer Fonksiyon Tuşları Çalışmıyor Ne Yaptıysam Yapayım Touchpad'i Kilitliyemiyorum Oyunlarda Çok Sorun Yaratıyor
Buna Nasıl Çözüm Bulabilrim ?