şifre vs almıyoruz sadece tekniği söylüyorum ödemenin yarısını yaparsınız söylerim işlem olduğunda yarısını daha atarsınız çok düşük bir ihtimal olmazsa bilene ödeme iade yapılır
ileteyim kendisine ama çok yeni üyesiniz kabul etse dahi forumdaki trader sayısı nedeniyle iş bitimi denir ücret sizde kabul ederseniz.