ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kurduğumda banka havalesi / eft seçeneği otomatik gelmiş başındaki tiki işaretleyerek açmıştım sizde neden görünmüyor anlamadım.
Onu bende anlamış değilim hocam tekrar kursam gelir mi acaba