Aşılama konusu çok daha sürat kazanmalı.Açılma olayını bekliyorum ancak açılma sonrası daha önceki aylar gibi bir 3.dalga durumu beklemiyorum hareket halindeki bir çok kişi bağışıklık kazandı dünyadaki düşüşte bunu doğruluyor.Zaten kimsenin yasağa uyduğu dikkat ettiği yok büyük bir sıçrayış beklemeyin derim.