TR'de bayadır yoktum bilmediğimden soruyorum
Diyelim ben bu çocuk yerindeyim bu adam bana vurdu bende karşılık verdim adamın ağzını gözünü kırdım adam darp raporu alıp beni dava edip içeri attırabilir mi ?
Yani burda çocuk karşılık verip adamı dövse idi çocuğa ne olacaktı yasal düzlemde
Orantısız güç olmadığı sürece meşru müdafaa'ya giriyor diye biliyorum hocam. Yumruk atana silah, bıçak gibi bir şeyle karşı saldırırsa suç yumruk atarsa değil yani. (Bildiğim kadarıyla.)