Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
devre dışı bırakınca düzeliyor ve sürüm uyumluluğun yoksay diye bir yer yok bu eklenti de bana lazım ne yapacağım bilmiyorum
MyBB Sürümünüz nedir?