androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle kardeşime geçmiş olsun. Sakın efendi bir adammış.

Ancak BANA DOKUNMAYAN YİLAN BİN YAŞASIN zihniyeti olduğu sürece bu tür olayların sonu gelmez.

Dışarıdan geçen birisi içeri girip bu p3ci bir güzel benzetebilirdi
Hicmi çevrede esnaf yok
Veya bu bölgede hiçmi erkek adam yok toplanıp bu p3ci iyi bir benzetecek

Dediğim gibi bu zihniyet olduğu sürece bize herşey mustehak.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çiğköfteci kardeşimiz o atarlı kürdana bir tane vursa yeri öptürür. Videoda da belli zaten.
Ama edebi el vermemiş. Hak ettiği cezayı alır inşallah.
utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklisınız yorumunuzda
Ancak insanlar bulaşmak istemiyor. Kimin ne oldugu belli değil. Kadir Şekerin durumu ortada (haksız olduğuna dair de yorumlar var o konuya girmiyorum yorum yapamiyorum ama sonuçta çocuğunda hayatı karardı)
İnsanlar korkuyor bu tarz olaylara bulaşmaktan
bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten bu arkadaşımızı tebrik ederim. Ailesi o kadar iyi yetiştirmiş ki. Efendiliği ve işine de saygısı ayrı bir konu.

Diğer yandan gerçekten adamı haşat edecekmiş. Kollarından tutması bile yetti. Ki vursa neler olurdu. Rabbim sabır versin.
abduko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu tutuklanacağına inanıyor musunuz siz gerçekten ?
Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tutuklansa bişey olmaz neticede dam öldürmeye teşebbüs bile yok. Tutuksuz yargılanma olasılığı yüksek. Güzel olan şey l.v.k işten kovulmuş. Gerçi ne farkeder tazminat ile ödüllendirilmiştir kesin...
TR'de bayadır yoktum bilmediğimden soruyorum
Diyelim ben bu çocuk yerindeyim bu adam bana vurdu bende karşılık verdim adamın ağzını gözünü kırdım adam darp raporu alıp beni dava edip içeri attırabilir mi ?

Yani burda çocuk karşılık verip adamı dövse idi çocuğa ne olacaktı yasal düzlemde