MyBB ye çok hakim değilim lakin admin panele erişiminiz var ise eklentiyi devre dışı bırakmayı veya silmeyi deneyin. Sürüm uyumsuzluğundan herhalde. O seçenek var mı yok mu bakıp beni alıntılar mısınız?
devre dışı bırakınca düzeliyor ve sürüm uyumluluğun yoksay diye bir yer yok bu eklenti de bana lazım ne yapacağım bilmiyorum