saçma bir sebep ama bende ordan geçiyor olsam çiğ köfteciyi şikayet ederdim. bunu dememin sebebi iç mekanda oturarak yemek yasak. benim kardeşimin iş yeri 11 aydır kapalı. 1 yılda 200Binlik oldu, böyle kural tanımaz denyolar yüzünden.