hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inşallah aşağıdaki arkadaş
https://www.r10.net/1079429927-post100.html bu konusunda adresinini bildiğini söylemişti
@Epinephrin;
Evet yöneticilere gönderdim sonrasında bir gelişme oldu mu bilmiyorum.