ban değil de kısıtlama yer. 2 hafta sonra kalkar.
nerden biliyorum: aynısını ben yaşadım.
ani trafik artışı yaşadım (organik) 2 hafta kısıt yedim. şimdi tekrar devam ediyorum engelleme yok
hocam kısıt yedikten sonra bakiyelerde sıkıntı olur mu ? ne yapıtılar