madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ban değil de kısıtlama yer. 2 hafta sonra kalkar.

nerden biliyorum: aynısını ben yaşadım.

ani trafik artışı yaşadım (organik) 2 hafta kısıt yedim. şimdi tekrar devam ediyorum engelleme yok

hocam kısıt yedikten sonra bakiyelerde sıkıntı olur mu ? ne yapıtılar