zakhaev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 6 gün bloke süresi . 6 günden sonra zaten ertesi gün ödeme yapılıyor. sadece 6 gün geriden gelmiş oluyor yine günlük ödeme yapılıyor. Bu açıdan bloke süresinin bir dezavantajı yok sanki. Gayet memnunum işleyişten. İade /iptal süreci de pratik. Aynı gün yapılan ödemede işlemi hemen iptal edebiliyorsunuz müşteri bi kaç gün beklemek durumunda kalmıyor. Bu da bi artı bence.
Weepay biraz kullandıktan sonra vadeyi düşürecektir, bence bir destek talebi oluşturup deneyin


brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajım bulunsun. Her seferinde konuyu arıyorum elinize sağlık.
Teşekkürler hocam, işinize yaradıysa ne mutlu bana


ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PayTR kullanıyorum ve memnunum ama işte link ile ödeme altyapısı sunma hizmeti de verse süper olacak.
Paytr link ile ödeme özelliği var hocam panelinizden destek talebi açarsanız aktif ederler.
Tanıtım videosu:


www.youtube.com/watch?v=X41g8zhgtLs