Merhaba arkadaşlar, ben günde 12 saat bir fabrika işinde çalışıyorum. Aynı zamanda websitemi de geliştirmek istiyorum. Yazar konusunda sıkıntı çektiğim için 3 yakın arkadaşıma teklif ettim. Gün içerisinde yapacakları benim attığım sitelerden kampanyaları insanların anlayabileceği, rahatlıkla yol haritası çizebilecekleri hale getirip websitede yayınlamak olacak. Günde seoya uygun 4 yazı olarak düşünüyorum. kişi başı 1 tane olacak yani. Bir arkadaşımı da sosyal medya için sorumlu tutmayı planlıyorum. 2 kişi de adsense ve site optimizasyonuyla ilgilenecek aynı zamanda.
Sizce bu değerler websiteme üreteceğim içerik sayısı ve yönetimi için iyi midir?
Nelere dikkat etmem gerekiyor?
Daha fazla insan veya çabaya ihtiyacım varsa bunlar ne üzerine odaklı olmalıdır?
Şimdiden yanıtlarınız için teşekkürler.