Ezertas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah iyi yerlere gelirsin kardeşim başarılı olursun bu yolda. İlk önce yazdığın kelimelerin ilk harflerini büyük yazmamakla başlayabilirsin el alışkanlığı olmuş sanırım sende merak etme 1 sene sonra bi bakmışsın siten çok büyümüş dediğim gibi sabırlı ol
Her Şeyin Hayırlı Tabiki Teşekkürler Yorumunuz İçin.