Hocam Sürekli Olarak Neler Yazacağımın Listesini Tutuyorum Zaten,İlk Defa Bi Site Sahibi Oldum Ve Bununla İlgili Her Aşamada Bilgi Almak İstiyorum,Çünkü Hiç Bi Yerinde Hata Almak İstemiyorum Doğru Bir Şekilde İlerlemek İstiyorum Bununda En Güzel Tarafı Sizin Gibi Prosyonel Kişilerden Destek Almak Olduğunu Düşünüyorum Ve Yeni Başlayanlar Kategorisinde Düzenli Olarak Destek Alıyorum Sizlerden Ve Almaya Devam Edeceğim Bir Yerlerden Başladıysam Ve Devam Ediyorsam R10 Daki Yardımcı Olan Arkadaşlar Sayesinde Oldu
İnşallah iyi yerlere gelirsin kardeşim başarılı olursun bu yolda.

İlk önce yazdığın kelimelerin ilk harflerini büyük yazmamakla başlayabilirsin el alışkanlığı olmuş sanırım sende merak etme 1 sene sonra bi bakmışsın siten çok büyümüş dediğim gibi sabırlı ol