Bugün sabah açmıştım konuyu. Bilmeyenler için konu linki
https://www.r10.net/webmaster-genel-...inda-yine.html
Bu şahıs bizden sonra bir kişiye daha aynı şeyi yapmış. Arkadaşın yaklaşık 1000 liralık değerinde ki hesabı gitti. Geçmiş olsun kendisine :/
Dikkat edin