Bedava exploit, shell nasıl bulabilirim sorusunun diğer şekli.

Forumda bir çok kişi var, o modülleri alıp Türkçeleştirip, kendi ürünleri gibi görüp bedavadan biraz daha pahalıya satıyorlar. Onlara ulaşın bari karşınızda muhatap olsun.