9 gün önce 21 dolar'ın üzerinde olan bir altcoine 14 dolar civarında girdim nasıl olsa eski yerine geri gelir diye ve şimdi sadece 9 dolar kendisi Satmıyorum, aksine gücüm yettiğinde ekleme yaptım 5-10 adetçik ortalamayı 12-13 dolar civarlarına düşürdüm ve biliyorum eski haline geri döneceğini ve çok daha yukarılara çıkacağını, umudumu kaybetmedim ve elimdeki coin miktarı aynı, düşen değer yerine geri gelecek ve kazançlı çıkacağım sonuçta satmadım hala bendeler ve yatırdığım ufak paraları zaten gözden çıkarmıştım acil ihtiyacım yoktu. An itibari ile yazıyı yazarken 8,9 dolar civarına indi ama ben zaten dolara hiç bakmıyorum, elimdeki miktara bakıyorum