Joomla gümbür gümbür devam ediyor demek isterdim malesef diyemiyorum.
Joomla ekibinin bazı yanlış politikaları yüzünden yazılımcıları küstürmesi, eklenti marketinde yaptığı bazı usülsüz işler gibi gibi sebepler...
Tabi joomlanın kullanım oranı ülkemizde halen daha yüksek. Üzülerek ifade etmeliyim ki onları da birer birer wordpresse geçirmekle uğraşıyoruz.
Ama şu da bir gerçek ki, joomlacı wordpressten korkuyor, wordpressci joomladan. Birine alışana diğeri acayip zor ve karmaşık geliyor.