Amin..
Yaşayan bilir o süreci..
Yaşamayan da klavyede delikanlılık yapar..
Hayatımın her safhasına etki eden bir olay..
Allah bir daha yaşatmasın..
Bir jenerasyonun kaderiyle oynadılar, psikolojisiyle oynadılar. Hâla o günlerin travmasını yaşayan insanlar var. Bize bu zulmü yaşatanların azabı bol olsun..