"Ayı sezonuna giriyor zaten muhtemelen bundan sonra shortçular kazanır"
Ayı sezonu haftalarla teyit edilir öyle kolay değil aylık grafiğe bak yeşilden başka mum bulamazsın.
Hiçbir teyit yok sadece bir düzeltme bu. Bende 43 binden almıştım stop taşıyarak ilerledim 55 binde stop patladı 50 binde aldım 48 binde patladı şimdi 46-40 bin arası kademeli alımlarım var ortalamam 44 bin dolar şuan 40 bin eski rekorunu retest edip yükselir enfazla . Yükselmezse de satarım %5-10 zarar normal bu piyasada kaldıramayan altın alıp satsın