AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alım satım da vergi az çıksın diye araç fiyatını düşük gösterenler varken komisyonu kim öder ki
Haklısınız hocam ayrıca bu fiyatlar bu kadar yüksekken de kolay kolay kimse tercih etmez. Fiyat ve vergiler düşerse belki bir gün olur.