Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alacağımızdan değil de hocam işte belki sahibinden get gibi bir sistem araba satışlarında da uygulanabilir
Alım satım da vergi az çıksın diye araç fiyatını düşük gösterenler varken komisyonu kim öder ki