Ben de alkol kullanıyorum ama biyolojik bir bağımlılığım yok. Ancak haftada 3-4 gün falan içerim. Alkolik olduğunuzu ya da bağımlı olduğunuzu düşünüyorsanız tedavi olmalısınız.