güzel kardeşim bundan 14 sene evvel bende aynı durumdaydım. tamamen bağımlı olmuş vaziyetteydim. sonra bir gece kafama dank etti lan dedim ben ne yapıyorum. tamam günahtı sevaptı vs burda çok yorum yapacak arkadaşlar mevcut ama ben kendimi doğaya vererek kurtuldum. her gün dağ bayır gezip temiz hava aldım. vücudu sürekli temizleme eğilimine gittim. önce yavaş yavaş azalttım sonra tamamen bıraktım güzel kardeşim. her cümlemi topladığında ortaya tek bir sonuç çıkıyor temiz hava al. vücudu temizle. sonra herşey kendiliğinden gelir