Hocam bir şikayet konusunda da " ustune eşim ağırlaştıgı ıcın hasteneye kaldırdık ve 02 subat tarıhındede vefat ettı "
Eşiniz hayatta mi değil mi ?
Hocam ben scriptevini yeni aldım. Benden öncekilerle ilgili bir durum olabilir. Bu ibareyi nerede gördünüz kim yazmış ne zaman yazmış? Allaha şükür Eşim hayatta...