Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bu dediğinizi anladım. selfie de baya iyi poco. Teşekkür ediyorum. yardımlarınız için.
ben bir iki ay note 9 pro ve pro max baktım.
eşime hediye alacaktım. beyaz rengi olmadığı için almadım.
sonrasında note 9 pro nun şeklini beğenmedini söyleyince istersen birde bu var deyip poco yu gösterdim.
daha sonra poco x3 ün TİPİNİ BEĞENDİĞİ İÇİN almaya karar verdik. 2 aydır kullanıyor gayet memnun.