BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
ben ürünlerin Lite versiyonlarını sevmiyorum
önce full sürümünü yapmışlar. sonra bu pahalı oldu nasıl indirim yaparız? biraz şurdan kırpalım, biraz da burdan kırpalım. adını da lite koyalım olsun bitsin demişler gibi düşünüyorum
ama fikir vermesi açısından bu video da özellkleri güzel kıyaslamış

https://www.youtube.com/watch?v=jORhA_I5aP8

bu videoda ise iki telefonla çekilmiş resimleri yan yana görebilirsin

https://www.youtube.com/watch?v=ISdypFuJfkk


benim anladığım SELFIE bolca çekerim diyorsan poco x3
video izlerim diyorsan mi 10 lite
bende bu dediğinizi anladım. selfie de baya iyi poco. Teşekkür ediyorum. yardımlarınız için.