kamera dersek

hangisini dersin hocam.
.
ben ürünlerin Lite versiyonlarını sevmiyorum
önce full sürümünü yapmışlar. sonra bu pahalı oldu nasıl indirim yaparız? biraz şurdan kırpalım, biraz da burdan kırpalım. adını da lite koyalım olsun bitsin demişler gibi düşünüyorum

ama fikir vermesi açısından bu video da özellkleri güzel kıyaslamış
https://www.youtube.com/watch?v=jORhA_I5aP8
bu videoda ise iki telefonla çekilmiş resimleri yan yana görebilirsin
https://www.youtube.com/watch?v=ISdypFuJfkk
benim anladığım SELFIE bolca çekerim diyorsan poco x3
video izlerim diyorsan mi 10 lite