Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamerası nasıl hocam? Özelden çektiğiniz fotoğraflardan gönderebilir misiniz? Rica etsem
Hocam ben sadece kuşumun fotoğraflarını çekiyorum. Dışarıda çektiğim hiçbir fotoğrad yok