KodcuADAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VPS'de WHM mi kullanıyorsunuz
Yok hocam WHM, Cpanel gibi hiçbir paket yüklü değil. Domainlerime açmak istediğim sunucu alanını kendim elle SSH komutları ile açıyorum tek tek.

Sadece dün Webmin yükledim. Oradan sunucu ayarlarından yapılabilir videoları var diye.

Oda olmayınca kaldı öyle. Sileceğim galiba.