WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altyapı bir alt sokakta fakat naz yapıyorlar siteye çekmek için. Ne kadar arasam da bir çözüm bulamadım.
Her halükarda başvurunu yap üyelik için altyapı sağlarlar ayni binada yada sokaktaki diğer sakinlere de aynı başvuruyu yapması konusunda uyarmak ihtimali arttırır