Süperbox ve redbox pişmanlıktır. Turktelekoma başvuru yapın başvuru yapınca gelme ihtimalini artırıyor. Benim evde eski altyapı vardı adsl iptal oldu sonra redbox aldık sınırsız 4 gun sonra arıza yaptı iptal ettik en son turktelekoma başvurduk altyapı olmamasina rağmen 2 hafta sonra vdsl geldi
Altyapı bir alt sokakta fakat naz yapıyorlar siteye çekmek için. Ne kadar arasam da bir çözüm bulamadım.