senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad varol , çocuk yapsın ya o kadarını, ehehehheee
Mantığı anlattı arkadaşlar.
konuyu gördüğümde 0 yorum vardı attığımda bir sürü yorum olmuş şimdi farkettim