Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne zaman tüketileceğini seçeceksiniz hocam
rgb1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi öğün ne yiyip içeceğinle alakalı sanırım hocam, eşleştirin ona göre.
emreyardim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyi ne zaman tüketiriz diye soruluyor bence
Çok sağolun arkadaşlari evet şimdi oturdu mantık
R10+ teşekkürler iyiki varsınız