2016'da X mailinden açtığım bi adsense hesabı vardı ama hiç bir para çekme işlemi yapılmadı, ödeme yöntemi falan eklenmedi. İsmim adresim yani bi yayıncı kimligim vardı sadece. Bugün o yayıncı kimligini adsense üzerinden kapattım. Şuan yok. Ve yeni bir Y mailinden admob hesabı açtım yani yayıncı kimligi olusturdum. (adsense, admob aynı yayıncı kimligini görüyor saten). Yeni açmamın sebebide X maili artık çöp olmuştu. Abuk sabuk yerlerden günde bir sürü mail geliyordu ve yeni Y mailine geçtim. Şimdi sorum şu ki; Aynı adla 2. hesabı açmayın. Zararlıdır hesabınız kapanır falan deniyor. Acaba ilerde sorun çıkartırmı bana bu olay? (X mailinde şuan bir yayıncı kimligi yok)