çok ama çok kötü okunuşu var.olumsuz yorumu yapmayı hiç sevmiyorum ama doğruyu söylemem lazım. domainin okunuşu fena değil ama uzantı ile birleşince olumsuz oluyor.berbat bir kafiye olmuş