O arkadaşı engellemişim, yorumu alıntılandığı için yazdıklarını gördüm. Maalesef bu forumda işi gücü sadece eleştirmek olan ve bundan haz alan bazı üyeler var. İyi niyetli olan kişi haberi Googleda araştırarak kaynak linkini burada paylaşır. Birinin eksikleri olduğunu düşünüyorsak öncelikle kapatmak için uğraşalım.
Yani bilmiyorum çoğu kez bunun gibi eleştiri yapanlar gördüm hepsine uzun uzun yazdım fakat en sonunda hepsini sildim. Bir yerden sonra tak ediyor lütfen biraz anlayışlı olun. Anlamıyorum ne alıp veremediğiniz var yeni üye kime ne zararı var herkes yavaş yavaş öğreniyor herkes sizin gibi olmayabilir konunun sizin ile alakası yoksa açmayın, girmeyin ve görmeyin. Herkese iyi formlar dilerim.