seymad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığı kötü bir şey değil. Sizin hıncınız neden peki yorum kasmak mı yoksa eleştiri olsun diye eleştiri yapmak mı sizin gibi çok var forumda bırakın her şeye burnunuzu sokmayın moderatör'ler var isterseniz report edip geçebilirsiniz. Canınız sıkılıyor diye f5 yapıp milletin açtığı konulara laf etmeyin.
O arkadaşı engellemişim, yorumu alıntılandığı için yazdıklarını gördüm. Maalesef bu forumda işi gücü sadece eleştirmek olan ve bundan haz alan bazı üyeler var. İyi niyetli olan kişi haberi Google’da araştırarak kaynak linkini burada paylaşır. Birinin eksikleri olduğunu düşünüyorsak öncelikle kapatmak için uğraşalım.